اقدام پژوهی معاونت آموزشی: افزایش نشاط در دانش آموزان مدرسه راهنمایی در استراحت کلاسی
اقدام پژوهی نشاط اقدام پژوهی معاونت آموزشی با موضوع چگونه می توانیم نشاط را دردانش آموزان مدرسه راهنمایی درهنگام ساعات استراحت کلاسی افزایش دهیم در قالب ورد اقدام پژوهی معاونت آموزشی با موضوع چگونه می توانیم نشاط را دردانش آموزان مدرسه راهنمایی درهنگام ساعات استراحت کلاسی افزایش دهیم بانک فایل نشاطی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی را تایید و همه محتویات آن…
اقدام پژوهی مدیر آموزگار با موضوع چگونه توانستم به شادابی حیاط و محوطه بازی و مطالعه بچه ها کمک کنم
اقدام پژوهی مدیر آموزگار چگونه توانستم به شادابی حیاط و محوطه بازی و مطالعه بچه ها کمک کنم دقیق و کامل در قالب ورد و قابل ویرایش اقدام پژوهی مدیر آموزگار با موضوع چگونه توانستم به شادابی حیاط و محوطه بازی و مطالعه بچه ها کمک کنم معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام پژوهی مدیر را تایید و همه محتویات آن را بر…
اقدام پژوهی برای معلم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم کلاس درس را با نشاط کنم
اقدام پژوهی مدیریت کلاس درس برای معلم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم دانش آموزان و کلاس درسم را با نشاط کنم نمونه ای دقیق و کامل در قالب ورد و قابل ویرایش اقدام پژوهی برای معلم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم دانش آموزانم را با نشاط کنم معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام پژوهی معلم دبستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش…
اقدام پژوهی ارتقا آموزش از طریق مدیریت کلاس
اقدام پژوهی 1402 در باره چگونه توانستم با مدیریت کلاس کیفیت آموزش بین دانش آموزانم را ارتقا دهم؟
عنوان اقدام پژوهی 1402 مدیریت کلاس با عنوان کلی ارتقا آمو.زش از طریق مدیریت کلاس در باره مدیریت کلاس
چگونه توانستم مدیریت کلاس درسم را بهبود بخشم؟
توصیف وضعیت موجود :
عدم همکاری و توجه دانش آموزان به کلاس ، بی علاقه گی به درس و انجام تکالیف حتی هنگام فراگیری نشانۀ جدید ، نگرانی اولیاء ، خستگی فراوان و عدم احساس رضایتمندی از بازدهی کلاس.
هدف واقدام پژوهی مدیریت کلاس درس ضرورت انتخاب روش :
– شناسایی عوامل تأثیر گذار در مدیریت کلاس و راهبردهای اصلاح این عوامل در کلاس.
– اصلاح الگوی مدیریتی کلاس درس.
– بررسی راههای کاهش و از بین بردن مشکلات درسی دانش آموزان.
مطالعه کتب ،نشریات ،مجلات رشد و تکنولوژی ،تحقیق دربارۀ روشهای مدیریتی و تدریس از طریق سایت،راهنمایی گرفتن از استادان ،تبادل نظر با همکاران مجرب ، گفتگو با مدیر و معاون و مربی آمادگی و مشاور مدرسه ،مصاحبه با اولیاء دانش آموزان ،مشاهده رفتار (غیرمستقیم)،تهیه پرسشنامه مخصوص دانش آموز (با علائم مخصوص)،والدین ،معلم ،بررسی جدول تکالیف (ماهانه)
تحلیل اطلاعات : پس از مطالعه و بررسی انجام شده و استخراج اطلاعات از پرسشنامه ها و جداول دریافتم اکثریت دانش آموزان درس و مدرسه را دوست دارند ،یادگیری مطالب جدید بر ایشان خوشایند است ،دوست دارند در کلاس یاد بگیرند و کانون توجه معلم باشند و….
به بررسی و تفسیر مجدد یافته ها پرداخته و متوجه شدم باید در مدیریت کلاس درسم تغییراتی بدهم.
راه حلهای پیشنهادی: با تعیین روشهای مدیریتی مناسب برای کلاس تصمیم گرفتم در کلاس محیط (فیزیکی و روانی)و شرایط آموزشی بوجود آوردم که در آن فرآیند بازدهی ، یادگیری به مؤثرترین وجه ممکن انجام گرفته و بازده آموزشی به حداکثر برسد.
چگونگی اجرای راه حل :
– تعیین مقررات کلاسی با کمک دانش آموزان و بیان این مقررات با نقاشی و نصب روی برد.
– مشارکت دادن دانش آموزان در تدریس و فعالیتهای کلاس.
– صدازدن آنها به اسم.
– استفاده از محرکهای متنوع.
– نظارت بر همۀ کلاس.
– توجه به فعالیتها و رفتارهای مثبت آموزشی وتربیتی
– گذاشتن روز نشاط در برنامه.
– تشکیل گروه یاوران در کلاس و حیاط.